1. След финализиране на поръчка и сключване на договора за покупко-продажба от разстояние „БГЕГГ“ ООД (наричан по-долу Дружеството) подготвя и изпълнява доставката или изпраща поръчката по куриерска фирма – подизпълнител, обичайно в срок от 24 часа до 7 (седем) работни дни (обичайно в рамките на 1 до 3 дни). Този срок може да бъде удължен при официални празници или други обективни обстоятелства, за което Потребителите се уведомяват чрез публикация в Уебсайта, по имейл или телефон.
2. Малко вероятно е, но все пак възможно, даден артикул, фигуриращ в сайта като наличен, на практика да е изчерпан или аден артикул, фигуриращ като наличен и е единична бройка – да е негоден за продажба. При такива обстоятелства дружеството няма да може да изпълни вашата поръчка/сключения договор в указания в т.1 срок. В този случай, ще се свържем с вас по телефона възможно най-бързо след получаване на поръчката ви, за да ви уведомим и да прелдожим заместващо изпълнение – доставка на друг артикул с подобна функционалност или да уговорим по-дълъг срок на доставка.
3. Потребителят разполага със следните опции за доставка на поръчката:
- Взимане на от магазин на дружеството с име Grillover и с адрес: гр. София 1407, бул. „Черни връх“ 69-71. В този случай не се начисляват никакви такси за доставка, а при избрана опция наложен платеж цената се заплаща на място на продавач-консултантите.
- Безплатна доставка на територията на гр. София. Доставката се извършва от наш служител в дните от понеделник до петък между 9:00 и 18:00 ч. Безплатна доставка е възможна и за околните на гр. София градове и села при допълнителна уговорка между страните на телефон 0889288449, emai: [email protected] или чрез попълване на формата за котакт.
- За всички други населени места поръчките се изпращат с куриерска фирма – подизпълнител, а цената за доставката се калкулира чрез интегрирано приложение на Уебсайта и се добавя към общата цена на добавените в кошницата артикули.
ВАЖНО: За Ваше улеснение, по уговорка между страните, Дружеството може да достави поръчаните стоки в сглобен вид. В този случай стоките пристигат в оригинални опаковки от производител и обезопасени за транспортиране, но за целите на сглобяването са били отваряни. Това се отнася както при доставка на стоки от наш служител, така и при изпращане с куриерска фирма – подизпълнител. По подразбиране обаче стоките се доставят несглобени, като инструкции за сглобяването са публикувани на Уебсайта.
4. При извършване на доставката от служител на Дружеството се съобразяваме с предпочитанията на Получателя относно начин и време на доставката в рамките на посочения 7 (седем) дневен срок.
5. Доставката от служител на Дружеството се осъществява до:
- Врата на апартамент или офис, в случай че сградата разполага с работещ асансьор, позволяващ качването на стоките. В противен случай, ако служителят може да извърши доставка до врата, само при оказване на необходимото съдействие за пренасянето на стоките по стълбите от страна на Получателя или друго лице (при уговаряне на доставката Потребителят бива запитван относно етажа за качване на стоките и възможността за получаване на съдействие за пренасянето им).
- Вход на жилищна сграда, в случай че няма работещ асансьор, асансьорът не позволява качването на доставяните стоки или служителят не може да получи необходимото съдействие от Получателя или друго лице.
- Врата на двор или врата на къща, до които има проходим автомобилен път.
6. При посочен неверен или сгрешен адрес и/или при невъзможност за служител на Дружеството да се свърже с Получателя, последният се освобождава от задължението си да осъществи доставка. То може да бъде предоговорено между страните, като сроковете за доставка започват да текат от момента на предоговарянето. В случай на заплатени от Потребителя суми, същите биват възстановени съгласно посочените по-горе начини и срокове.
7. Всички наши поръчки, изпратени с куриерска фирма – подизпълнител, пътуват със застраховка. В някои случаи е възможно, в зависимост от характеристиките на изпратените стоки, да включим и опция Преглед. В случай, че след прегледа Получателят желае да върне поръчката – разходите и за двете куриерски услуги са за негова сметка.
8. При извършване на доставката стоките следва да бъдат прегледани внимателно от Получателя и/или упълномощено от него лице. Дори при невъзможност за отварянето им, Получателят следва да следи за целостта и добрия вид на опаковките, с които артикулите са пристигнали.
9. При констатиране на външни видими дефекти – увредени опаковки, дефектни или счупени артикули, както и други видими щети, установени при доставката, същите се описват в Приемо-предавателен протокол в присъствието на служител на Дружеството. При невъзможност за описване в протокола, Получателят следва незабавно да уведоми писмено Дружеството на emai: [email protected] или чрез попълване на формата за котакт.
10. В случаите по т.9 артикулите подлежат на замяна от страна на Дружеството с нови, в разумен и допълнително уговорен между страните срок, ако такава замяна е възможна. В противен случай, по договаряне между страните се доставя друг вид артикул/и със сходна функционалност или Договора от разстояние подлежи на пълно или частично разваляне и съответно възстановяване на заплатените суми.
11. При приемане на доставката от Получателя или негово упълномощено лице без забележки, всякакви последващи претенции за външни видими дефекти на получените артикули се явяват неоснователни и не следва да бъдат удовлетворявани.
12. В случай на видими дефекти и щети в получените стоки при доставка с куриерска фирма, се прилгата условията на съответната логистична фирма, публикувани на уебсайта й. Дружеството оказва необходимото сдействие за упражняване правата на Получателя по застраховката.